NO. GATEWAY/SERVER TOPUP
• 019-4542500 & 013-9640643 Celcom
• 017-9204242 Maxis
• 010-9098520 Digi
Langkah 1 : Bankin Deposit Modal ke nombor akaun seperti berikut :
i) CIMB
No A/C: 030 4000 972 9055
(atas nama ZM EAZY MOBILE)
ATAU
2) MAYBANK
No. A/C : 503051008237
(atas nama ZUBAIDAH BOHAMED RES)
Email: rozlan@yahoo.com
Langkah 2 : SMS kan maklumat berkenaan proses deposit tersebut.
Sila guna format SMS seperti di bawah:
Taip:
DEP-titik-Nama Bank/Jumlah/Masa/Tarikh
Hantar Kepada No Gateway Di Atas.
CONTOH; DEP.CIMB/RM100/12.12pm/03052010
Hantar Ke SERVER/GATEWAY
NOTA PENTING
*Pastikan anda hantar ke no server bukan careline.
WAKTU BAGI TAMBAHAN DEPOSIT (MODAL)
*SETIAP HARI : Isnin - Ahad : 9.00 pagi hingga 7.00 malam
TUTUP hanya pada Cuti Umum sahaja.
MAKLUMAN : Sekiranya agen telah bank in selepas daripada waktu seperti yang telah dinyatakan seperti di atas, proses penambahan deposit ke akaun anda akan dilakukan pada keesokkan hari. Modal Anda akan diproses selewat-lewatnya sehingga 120minit. Jumlah minima yang dibenarkan untuk Deposit ialah Rm50.00. Tiada had maksima.
Selepas server menerima mesej dari Anda dan membuat pengesahan, pihak syarikat akan transfer modal anda secepat mungkin diantara 10 minit - 120 minit dan apabila ditambah, server akan menghantar mesej makluman mengenai tambahan modal dan baki terkini modal akaun topup anda. Jika dalam tempuh berkenaan modal anda masih belum dimasukkan, sila SMS semula sekali lagi dan bolih hubungi Careline no 0148307732 untuk bantuan.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan